Az immunrendszer erősítése természetes, egyszerű módszerekkel

A változékony időjárás megviseli az emberi szervezetet. Ezért jó, ha az immunrendszer erősítése a napi rutin részévé válik. A listám nem teljes, de ezek azok a módszerek, melyeket szívesen használok az egészségem megőrzésére.immunrenszer erősítés

  1. Olajos öblögetésMinden reggel egy evőkanálnyi szezámmagolajat veszek a számba és az egész éjszaka fogaimra, nyelvemre lerakódott lepedéket, melyben hemzsegnek a kórokozók 10-20 perces olajos öblögetéssel lemosom, összegyűjtöm. Ezután, hogy a maradék szennyeződést is eltávolítsam alaposan fogat mosok. Ezzel a módszerrel nem csak a fogaim, fogínyem szépségét és egészségét őrzöm meg, de nem engedem, hogy a káros baktériumok tovább jussanak a tápcsatornámon és ott felborítsák a bélflóra egyensúlyát.
  2. Almaecetes koktél – Ezt minden nap érdemes fogyasztani, mert segít helyre állítani a szervezet sav-bázis egyensúlyát, valamint hasznos ásványi anyagokkal és vitaminokkal lát el.

RECEPT

Hozzávalók ( egy bögrényi adaghoz):

  • 2 dl meleg víz
  • 1 ek. almaecet
  • 1 ek. frissen facsart citromlé
  • 1 ek. méz (mostanában hársfa méz)
  • 1 kk. fahéj

Elkészítés: A bögrénkbe összeérjük az ecetet, almalevet, fahéjat és mézet majd a nem túl forró vízben felkeverjük. Legjobban éhgyomorra, melegen elfogyasztani.

3. Mozgás, friss levegő – Az egészségünk megőrzése szempontjából nagyon fontos a rendszeres mozgás, napi egy óra, de legalább heti 3 alkalommal valamilyen intenzívebb mozgás. A kedvenceim: séta, biciklizés, úszás, jóga és tánc.

4. Ezüstkolloid – Betegség megelőzésére 1-2 teáskanálnyit ajánlott fogyasztani minden nap. A napidoktor.hu-n további jótékony hatásait is olvashatod.

5. Sokszínű étrend – Fontos minél több friss, nyers zöldséget és gyümölcsöt fogyasztani. Gondoskodni a megfelelő folyadékbevitelről (napi min. 2-2,5 liter). Megfelelő mennyiségű fehérjét, esszenciális zsírsavakat, vitaminokat, ásványi anyagokat és nyomelemeket tartalmazó ételt enni. Itt emelném ki az úgynevezett szuperételeket, amikkel színesíthetjük az étrendünket és egyértelműen immunerősítő hatásuk van. A témával kapcsolatban ajánlom David Wolfe: Superfood c. könyvét.

6. Törődj magaddal! – Talán ez a legfontosabb. Te legyél az első a listán! Csinálj olyan dolgokat, amitől jól érzed magad! Fogadd el magad olyannak amilyen vagy, mert úgy vagy jó! Lépj ki a komfortzónádból! Szeresd magad!

Neked mik a bevált tippjeid a betegség megelőzésére?

Reklámok

Várom észrevételed, véleményed, kérdésed!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s