Ébredj gyönyörűen!

Kép forrása: Wikimedia Common, Henry_Meynell_Rheam_-_Sleeping_Beauty

Kép forrása: Wikimedia Common, Henry_Meynell_Rheam_-_Sleeping_Beauty

Ahogy telnek az évek, egyre fontosabbnak látom és a bőröm is igényli, hogy ne csak a reggeli szépségápolásra, de az esti rutinra is odafigyeljek. Számos egyszerű és gyors praktika van, amelyeket rendszeresen használva egészségesebb, szebb bőrünk lehet. Alvás során, így az agyunk, testünk regenerálódása mellett a bőrünk is megszépül, gyógyul.

  1. Sminklemosás: Az első és alapvető pont, hogy a sminket mindig mosd le, még ha csak egy kis szempillaspirál-arcpír-szájfény hármas van is rajtad. A legegyszerűbb módja, ha kókuszolajat használsz hozzá. Azonban pár további hozzávalóból magad is elkészítheted a kőolajszármazék, parabén ás parfümmentes kétfázisú sminklemosódat. Receptért klikk ide!
  2. Szempillák: A hosszú, erős és sűrű szempillákért kenj a pilláidra ricinusolajat. Már egy hónap alatt látható az eredmény.
  3. Ajkak: Fogmosás után enyhén dörzsöld át az ajkaidat a tiszta fogkefével majd vékonyan kend be mézzel. 10 perc után lenyalhatod.
  4. Kép forrása: freedigitalphotos.net, Alarm Clock And Woman by photostock

    Kép forrása: freedigitalphotos.net, Alarm Clock And Woman by photostock

    Hajápolás: A hajadat többféleképpen is ápolhatod attól függően, hogy mit szeretnél elérni más-más növényi olajokat illetve azok keverékét érdemes használni. Hajnövesztéshez ajánlom a blogomon is megtalálható olajkeveréket (ricinus-, mandula és szezámolajjal). A töredezett hajvégek ápolására ajánlom a szűz kókuszolajat, argánolajat és a brokkolimagolajat. Ezeket önmagokban vagy számodra megfelelő keveréket is készíthetsz belőlük. Kiegészítve egy kis levendula illóolajjal nyugodt alvást ígér.

  5. Arcápolás: Az arcod tisztítása, tonizálása után ajánlom a ránctalanító éjszakai szérum használatát. Ebben a receptben 7 növényi olajat is találhattok. Természeten egy egyszerűbb keverék is megteszi ( A kevesebb, több). Ebben az esetben keverj össze 10-10 ml mandula- és jojobaolajat, amihez mérj még 5 ml argánolajat. Tetszés szerint adagolhatsz hozzá bőrtípusodnak megfelelő illóolajat vagy el is hagyhatod.
  6. Kézfej és körmök: Radírozd le a kezeidről az elhalt hámsejteket. ( Recept itt és itt). Majd kend be kéz- és körömápolókrémmel és húzz a kezedre pamut kesztyűt. Reggelre bársonyosak lesznek a kezeid.
  7. Testápolás: Zuhanyozás után kend be a tested valamilyen könnyű növényi olajjal (pl. szűz kókuszolaj) vagy szilárd testápolóval.
  8. Kép forrása: freedigitlaphotos.net, Woman Stretching Arms In Bedroom by marin

    Kép forrása: freedigitlaphotos.net, Woman Stretching Arms In Bedroom by marin

    Lábfej: A testápoláskor a lábfejünk gyakran kimarad, ezért fontos figyelnünk rá, hogy bekenjük őket. Kedvenc lábkrémem a kendermagolajos lápápoló lotion. Ezután szintén húzhatsz pamut zoknit.

+ 1 tipp : Aludj szatén hálóruhában és ágyneműben és nem lesz gyűrött a bőröd reggelre. 🙂

A sort még folytathatnám a pattanásokat leszárító keverékekkel, hajcsavarással  és, hogy elalvás előtt 2 -3 órával már ne egyél, de ez már egy másik téma. Természetesen nem az összes pontot kell elvégezni minden egyes nap, de érdemes párat felvenni a napi rutinba. A kézfej bőrének radírozását és a hajpakolást elég heti 1-2 alkalommal megismételni.

Te hogyan szépülsz az éjszaka?

Oszd meg kérlek, ha kimaradt valami a sorból!

Advertisements

Várom észrevételed, véleményed, kérdésed!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s